Preko starog tj. privremenog mosta voz ne moze da ide jer upravo radovi koji se izvode su rusenje nasipa sa prugom koji se ukrsta sa putem do novog mosta. Znaci pruga se vratila na izvornu trasu sad jos treba i kolovoz. Nadamo se da necemo cekati jos 7 meseci jer ne vidim sta tu ima toliko da se radi.
od "puštanja u redovan železnički saobraćaj" u aprilu, do okončanja radova na izgradnji pristupnih saobraćajnica, prema tabli koja se nalazi na gradilištu (početak radova 16.06.2017, rok za završetak radova 17 meseci) proći će još gotovo punih 7 meseci; postavlja se pitanje, ako je tačno da se usled radova na mostu mora od NS do Bg voziti autobusom, pa se zato novi Žeželjev most ne koristi za međunarodni prevoz, šta ometa vršenje železničkog saobraćaja preko starog mosta? Biće da nisu po sredi samo poslovi na mostu. Most je trebalo da bude gotov u novembru 2014., pa 2015., pa 2017. zar ne?
Drugo: izvođač radova na izgradnji pristupnih saobraćajnica je konzorcijum Štrabag koji je u Srbiji učestvovao u brojnim infrastrukturnim projektima http://www.gradjevinarstvo.rs/firme/6788/strabag; Predsednik nadzornog odbora Štrabaga je bio, ili još uvek jeste i Vučićev savetnik http://balkanist.net/alfred-gusenbauer/. Ne vidimo li dovoljno jasno na koji način se ovde dobijaju poslovi? Kako se prave teški promašaji? Nas su sa naših železničkih radnih mesta oterali razni politički aparatčici, mnogo nas, ugasili su železnicu kao što gase vazdušni saobraćaj, a oni rade šta hoće, kako im se prohte! Nekažnjeno!
na žalost je resor saobraćaja prepušten Zorani Mihajlović, na žalost; životnim motom i ponašanjem da ona sve može ako to hoće, ona blagoglagolji, nije joj problem ni da slaže ni da da ne zna posao i da bude tu gde jeste https://www.youtube.com/watch?v=nBzdyfswFiE
Prekid medjunarodnog saobracaja zbog "infrastrukturnih radova" na NOVOIZGRADJENOM mostu koji je u polufunkciji tek mesec dana....Pa zar niste mogli nesto bolje da smislite. Sta li ce biti za 20-30 godina.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Radovi na mostu menjaju saobraćaj vozova u utorak
Autor: Tanjug
Novi Sad
•05.05.2018.
•10:01 > 10:17
Komentari 8
Darko
održive laži
Drugo: izvođač radova na izgradnji pristupnih saobraćajnica je konzorcijum Štrabag koji je u Srbiji učestvovao u brojnim infrastrukturnim projektima http://www.gradjevinarstvo.rs/firme/6788/strabag; Predsednik nadzornog odbora Štrabaga je bio, ili još uvek jeste i Vučićev savetnik http://balkanist.net/alfred-gusenbauer/. Ne vidimo li dovoljno jasno na koji način se ovde dobijaju poslovi? Kako se prave teški promašaji? Nas su sa naših železničkih radnih mesta oterali razni politički aparatčici, mnogo nas, ugasili su železnicu kao što gase vazdušni saobraćaj, a oni rade šta hoće, kako im se prohte! Nekažnjeno!
ST
redovan železnički
ziz
A zasto na stanicu Petrovaradin ne staje ni taj 1 jutarnji voz? Da ne koci progres domace zeleznicke infrastrukrure?
brane
zdunt
Vlada
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H